
SoriaNatural Vitamina C 60comp
Complement alimentari a base de Vitamina C, per ajudar a pujar les defenses.
Més infoComplement alimentari a base de Vitamina C, per ajudar a pujar les defenses.
Més infoComplement alimentari a base de Gelea Reial fresca, Pròpolis, Aminoàcids i Vitamines. Millorar la vitalitat , augmenta l'energia i prepara el cos per afrontar les èpoques més fredes.
Més infoAliment ric en vitamina A i D i àcids grassos poliinsaturats. La vitamina A és constituent de la porpra visual de la retina i també necessària per a la córnia i mucoses oculars, nasals, bocals, etc. La vitamina D és indispensable per a l'absorció, metabolisme i fixació del calci en els ossos.
Més infoLes vitamines tiamina (B1), riboflavina (B2), B6, Biotina, B12, C, i Niacina (nicotinamida) ajuden al funcionament normal del sistema nervios.
Més infoComplex vitamínic i mineral a base de fruites i verdures de molt bona assimilació. Pack de dos unitats (2a unitat 50%)
Més infoComplex vitamínic i mineral a base de fruites i verdures. Alta assimilació.
Més infoPrenent Floradix l'organisme rep una aportació equilibrada de vitamines i ferro essencial per a la formació del teixit sanguini (globuls vermells). Floradix xarop conté gluconato ferrós, una sal del ferro bivalent de fàcil absorció. La fòrmula de Floradix està especialment dissenyada per a optimitzar l'absorció de ferro, amb l'ajuda dels extractes de plantes, sucs de fruites i la vitamina C. La vitamina B12, juntament amb el ferro, intervé en la formació de noves unitats de globuls vermells.
Sense conservants ni alcohol ni lactosa.
Tenim les presentecions de 250ml i 500ml i també en comprimits.
Multivitamínic masticable per a nens/es. Aporta 12 vitamines i 10 minerals. Enriquit amb fruites i verdures.
Dos sabors cirera o taronja.
Més info